SeIepas PemergianBondanya, Ali PutehAkui Bondanya Langsung TidakBersemuka Dengan BaluAbam Mahupun Cucunya

Seperti diketahui ramai, giliran ibu kepada Ali Puteh pula telah menyusul pulang ke rahmatullah susulan masalah buah pinggang pada hujung bulan September lalu. Fasa tersebut sememangnya bukan mudah bagi pelawak berkenaan, susulan pemergian abang serta anak kandungnya pada tahun lepas.

Menerusi rancangan Melodi sebentar tadi, Ali Puteh akui bahawa bondanya langsung tidak bersemuka dengan balu Abam mahupun cucunya,

Sebulan sebelum ‘pergi’, Allahyarhamah ibunya sendiri meluahkan reda dan tidak kisah mengenai perkara tersebut. Sehinggakan Allahyarham Abam dianggap tidak tinggalkan zuriat demi menghilangkan rasa rindu.

sebaliknya titipkan doa saja kepada 2 beranak tersebut.

Dituduh tak beri nafkah anak saudara…urusan mahkamah belum selesai (minit 2:10) Mengulas tentang tuduhan isu tidak memberi nafkah kepada anak saudaranya, Ali menjelaskan bahawa netizen di faham situasi yang dilaluinya.

Dia turut mendedahkan bahawa urusan mereka di mahkamah sebenarnya belum selesai. Justeru, pelawak ini mengambil pendekatan tidak terlalu ‘melayan’ komen netizen, sebaliknya tunggu keputusan mahkamah sahaja. Maaf yang itu Dayah tak dapat jawab (minit 3:50)

Dalam pada itu, Nor Hidayah bersama anaknya turut ditemu bual susulan berita pemergian ibu mentuanya. Namun begitu, dia tidak mahu mengulas sebarang perkara mengenai pihak keluarga ‘sebelah sana’. Sebaliknya, cuma berkongsi perkembangan Syed Uthman Hamzah yang sudah pandai membaca pada usia 2 tahun kini.

Video,

Komen netizen,

Betul… dlm islam sendiri mmg tanggungjawab pakcik2 utk beri nafkah pada anak saudara .. jangan tunggu mahkamah.. tu mmg tanggungjawab..

Rasanya dah boleh agak knp Dayah tu buat MCM tu..sebab Kene pulau dgn keluarga mertua..ingat dia tu patung ke..dia Pon ada maruah dia…org dah tawar hati…kalau aku mati hidup semula Pon tak nak aku jumpa org MCM ni

Klu ko tau tnggungjawab ko bankin je la singgit dua duit poket ko.klu benci nk jumpa la.bnyak jlnnya.skang senang je.bkn rugi pun nk bg ank yatim.darah daging ko plk tu..mujur la balu ada kluarga n bleh berdikari..klu nk tunggu faraid dia,kering la dua beranak tu.

1 je nk ckp.. semoga dayah n ank nya d permudahkan semua urusan dan sentiasa d lapangkn rezeki dan sentiasa d dlm lindungan Allah SWT Aamiin

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Sumber: viralnewsupdate

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*